مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 08:302023-11-09اقتصادي

مناطق عشایری و روستایی ظرفیتی بی بدیل برای هر منطقه


مناطق عشایری و روستایی ظرفیتی بی بدیل برای هر منطقه ای محسوب می شوند که توجه به نیازهای آنها و ایجاد زیرساخت های مناسب می تواند تضمین کننده تامین نیازهای جامعه شهری شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مناطق عشایری و روستایی ظرفیتی بی بدیل برای هر منطقه ای محسوب می شوند که توجه به نیازهای آنها و ایجاد زیرساخت های مناسب می تواند تضمین کننده تامین نیازهای جامعه شهری شود.

پس از بارندگی های چند هفته اخیر در شهرستان نیکشهر و وارد شدن خساراتی به زیر ساخت های جاده ای و اراضی کشاورزی مناطق روستایی، محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان شامگاه چهارشنبه در سفری یک روزه با حضور در برخی از روستاهای این شهرستان در گفتگو مستقیم با مردم، مشکلات این مناطق را بررسی و دستورات لازم جهت رفع آن ها را صادر کرد.

وی در حاشیه این بازدید اظهار داشت: مناطق عشایری و روستایی ظرفیتی بی بدیل برای هر منطقه ای محسوب می شوند که توجه به نیازهای آنها و ایجاد زیرساخت های مناسب بویژه در حوزه کشاورزی، می تواند تضمین کننده تامین نیازهای جامعه شهری و توازن در توسعه فراگیر شود.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: شهرستان نیکشهر با دارا بودن سابقه غنی فرهنگی و هنری و ظرفیت های مختلف اقتصادی و کشاورزی، در آینده ای نزدیک به یکی از کانون های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناطق عشایری و روستایی ظرفیتی بی بدیل برای هر منطقه

مناطق عشایری و روستایی ظرفیتی بی بدیل برای هر منطقه