مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 14:152023-10-24اقتصادي

9 تفاهم نامه در اختتامیه جشنواره ملی زرشک منعقد می شود


رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت : حدود 9 تفاهم نامه در راستای کاهش دغدغه زرشک کاران در اختتامیه جشنواره ملی زرشک با سازمان های مربوط منعقد خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی جعفری، رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران انعقاد تفاهم نامه ها در اختتامیه جشنواره زرشک را گامی بلند برای رفع مشکلات زرشک کاران دانستو اظهارداشت: در صورت انجام برنامه ریزی قبلی ،حدود 4 مورد  تفاهم نامه ها در حوزه سرمایه گذاری، 5 مورد هم در بخش های مختلف حمایتی امضا خواهد شد.

وی انعقاد تفاهم نامه با  سایت پرتو دهی با سازمان انرژی اتمی در راستای مبارزه با آفات و بیماری و افزایش ماندگاری محصولات زرشک، صدا و سیمای خراسان جنوبی برای تولید تله فیلم، موسسه دانشمند در برای حمایت از شرکت های دانش بنیان  در حوزه ساخت دستگاه ها، فرآوری محصولات و فراورده های جانبی و .

را از تفاهم نامه های مورد نظر برشمرد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی ادامه داد: تفاهم نامه جانبی با معاونت علمی ریاست جمهوری به منظور موارد علمی که در این از دیگر موارد است.

به گفته جعفری افزون بر این یک تفاهم نامه با وزارت خارجه برای صادرات محصول و فعالیت گردشگران خارجی در حوزه اکوتوریسم را از دیگر تفاهم های در حال پیگیری بیان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 تفاهم نامه در اختتامیه جشنواره ملی زرشک منعقد می شود

9 تفاهم نامه در اختتامیه جشنواره ملی زرشک منعقد می شود