مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 12:302023-11-18اقتصادي

احصای فرصت های سرمایه گذاری شیلاتی در راستای افزایش اشتغال و تولید


مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از مطالعات طرح های بزرگ شیلاتی در استان خبر داد و گفت: فرصت های سرمایه گذاری در حوزه توسعه شیلات استان احصا شده که در همایش سرمایه گذاری کشاورزی همدان ارائه خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان احمد بختیاری ظهر امروز در کارگروه آبزی پروری استان با اشاره به پتانسیل شیلات استان اظهار کرد: مطالعاتی در راستای طرح های بزرگ حوزه شیلات و آبزیان صورت گرفته که در همایش سرمایه گذاری کشاورزی همدان ارائه خواهد شد.

  وی با بیان اینکه هشت طرح در راستای توسعه آبزی پروری احصا شده است افزود: مجتمع ماهیان زینتی 2 میلیون قطعه ای، مجتمع ماهیان سردابی با استفاده سراب های گیان و کنگاور کهنه در نهاوند و پرورش ماهیان خاویاری با ظرفیت 500 تن در پایین دست سد کلان ملایر شماری از این طرح هاست.

  مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهاد کشاورزی استان همدان یادآور شد: حاصل راه اندازی این واحدهای تولیدی افزایش تولید ماهی و خاویار استان با رویکرد محصولات صادراتی است از همین رو ارزآوری نیز به همراه دارد.

    وی در بخش دیگر به مزایای توسعه پرورش شیلات در استان اشاره کرد و گفت: نزدیکی به مرز عراق همچنین نزدیکی به تهران از مزایای استان برای توسعه این صنعت به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احصای فرصت های سرمایه گذاری شیلاتی در راستای افزایش اشتغال و تولید

احصای فرصت های سرمایه گذاری شیلاتی در راستای افزایش اشتغال و تولید