مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 20:302023-11-01اقتصادي

سه هزار مگاوات نیروگاه بادی در کشور احداث می شود


دهمین جلسه شورای اقتصاد عصر امروز (چهارشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد و درخواست های برخی دستگاههای اجرایی مورد بررسی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رییس جمهور، در ابتدای این جلسه رییس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران گزارشی از وضعیت تامین مالی بسته سرمایه گذاری 5 میلیارد دلاری کشور روسیه مصوب سال 1395 و پروژه های در دست اجرا نظیر پروژه احداث نیروگاه سیریک و پروژه برقی سازی راه آهن گرمسار-اینچه برون را ارائه کرد و در خصوص برخی موانع اجرای پروژه ها تصمیماتی اتخاذ شد.

در این جلسه همچنین آخرین وضعیت پروژه طراحی و ساخت راه آهن رشت-آستارا و نیز تصمیماتی جهت تسریع در تملک اراضی و اجرای قرارداد فیمابین ایران و روسیه مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست که رییس دفتر رییس جمهور، وزرای نفت، نیرو، راه و شهرسازی، صمت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جهاد کشاورزی، امور اقتصادی و دارایی و رییس کل بانک مرکزی نیز حضور داشتند، دو درخواست وزارت نفت مبنی بر احداث پتروپالایشگاه شهید سلیمانی در بندرعباس و توسعه حمل و نقل مسافر با قطار شهری در تهران و هشت کلانشهر اصفهان، تبریز، شیراز، اهواز، کرمانشاه، مشهد، کرج و قم به تصویب رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه هزار مگاوات نیروگاه بادی در کشور احداث می شود

سه هزار مگاوات نیروگاه بادی در کشور احداث می شود