مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 15:202023-10-26سياسي

محاسبه حقوق بازنشستگان بر مبنای 2 سال آخر می ماند؟


دولت سیزدهم در لایحه برنامه هفتم توسعه اصرار دارد مبنای محاسبه حقوق بازنشستگی کارکنان دولت بر اساس 5سال آخر باشد اما برخی از نمایندگان مجلس با آن مخالف هستند؛ - یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: محاسبه حقوق بازنشستگان بر مبنای 5سال آخر به دلیل وضعیت نامناسب صندوق های بازنشستگی است اما این موضوع در صحن مجلس رای نمی آورد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به احتمال زیاد و حتی اگر تغییر مبنای محاسبه حقوق بازنشستگی از 2سال به 5سال آخر خدمت در کمیسیون تلفیق تصویب شود، این موضوع در صحن مجلس رای نمی آورد و مبنای محاسبه حقوق بازنشستگی همان 2سال آخر خدمت باقی می ماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسایت جماران، سید مهدی فرشادان، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در رابطه با پیشنهاد دولت در لایحه برنامه هفتم توسعه مبنی بر محاسبه حقوق بازنشستگی کارکنان دولت بر اساس 5سال آخر گفت: تغییر مبنای محاسبه حقوق بازنشستگی از 2سال به 5سال آخر خدمت، پیشنهاد دولت است.

او بیان کرد: محاسبه حقوق بازنشستگان بر مبنای 5سال آخر با توجه به وضعیت نامناسب صندوق های بازنشستگی و از نظر منابع مالی به نفع دولت تمام می شود و به همین علت دولت این پیشنهاد را در لایحه برنامه هفتم توسعه آورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محاسبه حقوق بازنشستگان بر مبنای 2 سال آخر می ماند؟

محاسبه حقوق بازنشستگان بر مبنای 2 سال آخر می ماند؟