مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 17:352023-10-28بين الملل

مفتی لبنانی: جنگ فراگیر، اسراییل و پایگاه های آمریکا را شخم خواهد زد


مفتی جعفری لبنان ضمن هشدار نسبت به تله جنگ فراگیر در منطقه، تأکید کرد که این جنگ، رژیم صهیونیستی و تمامی پایگاههای نظامی آمریکا را در منطقه شخم خواهد زد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، احمد قبلان مفتی جعفری  لبنان با انتشار بیانیه ای، گفت: با وجود زرادخانه آمریکا و-صهیونیستی، وحشی گری بی سابقه، انزوای همه جانبه غزه و سیل بی پایان ماشین جنگی ناتو.

از جمله ناو هواپیمابر آمریکایی، اسراییل شکست خورد و [مسئله] حمله زمینی آن نیز مدفون شد.

قبلان با بیان اینکه هم اکنون تصویر آمریکا و اسراییل، شکست خورده است، تأکید کرد: منطقه به هم گره خورده، انگشتها روی ماشه است، پیامهای مسلحانه روشن، و امکانات فراتر از حد تصور است؛ لذا طولانی کردن مدت این جنگ (غزه) منطقه را به سمت دیگری خواهد برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری العهد، وی با اشاره به اینکه در صورت ادامه جنگ، همه پایگاههای جنگی [آمریکا] زیر آتش خواهد بود، ادامه داد: آمریکا یک ببر کاغذی است، لحظه اقدام راهبردی در حال نزدیک شدن است، ناو هواپیمابر هم تهدید نیست، بلکه فرصتی برای شکر است.

همزمان با اوج گیری حملات رژیم صهیونیستی به باریکه غزه، نیروهای مقاومت در سرتاسر منطقه نیز به حالت آماده باش و دست به ماشه در آمده اند و طی روزهای گذشته پایگاههای ارتش اشغالگر آمریکا در عراق و سوریه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مفتی لبنانی: جنگ فراگیر، اسراییل و پایگاه های آمریکا را شخم خواهد زد

مفتی لبنانی: جنگ فراگیر، اسراییل و پایگاه های آمریکا را شخم خواهد زد