مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 17:052023-10-25اقتصادي

کاهش مدت زمان ارسال، هزینه و ضایعات مزایای صادرات دریایی در مازندران


معاون هماهنگی امور اقتصادی مازندران کاهش مدت زمان ارسال، هزینه و ضایعات را از جمله مزایای صادرات دریایی اعلام کرد و گفت: ارسال اولین محموله مرکبات به روسیه از طریق بندر امیرآباد گام موثری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، حسن خیریانپور در حاشیه ارسال نخستین محموله صادرات مرکبات مازندران از بندرامیرآباد به روسیه، اظهار کرد: در راستای فعال سازی دیپلماسی اقتصادی در سفری که استاندار مازندران در راس یک هیات تجاری اقتصادی به روسیه داشت، شاهد ارسال اولین محموله دریای هستیم.

  وی گفت: ظرفیت سالانه تولیدات استان مازندران بالغ بر 7/5 میلیون تن، از جمله مرکبات که 2 میلیون و 700هزار تن که 220هزار تن تولید کیوی است که بخش عمده ای از این تولیدات صادرات محور است.

  خیریانپور خاطرنشان کرد: در سنوات گذشته عمده صادرات ما از مرزهای زمینی استان های دیگر صادر می شد ثبت و اظهار در قرنطینه و گمرکات برای کشورهای هدف استان های مربوطه انجام می شد که هیچ اثری در صادرات استان مازندران نداشت.

   معاون هماهنگی امور اقتصادی مازندران ادامه داد: استانداری مازندران با همکاری مدیرکل بندر امیرآباد و کشتیرانی دریای خزر شرایط برای صادرات از طریق حمل و نقل دریایی فراهم شد و امروز اولین محموله از پایانه روماک به بندر روسیه ارسال شد و این گام موثری است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش مدت زمان ارسال، هزینه و ضایعات مزایای صادرات دریایی در مازندران

کاهش مدت زمان ارسال، هزینه و ضایعات مزایای صادرات دریایی در مازندران