مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 15:202023-11-05اقتصادي

تقویت فرهنگ عمومی جامعه منجر به ترویج فرهنگ کار می شود


مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: فرهنگ عمومی به عنوان منشاء تحول های بنیادی است که تقویت آن منجر به ترویج و گسترش فرهنگ کار و تلاش می شود.

- ایسنا/لرستان مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: فرهنگ عمومی به عنوان منشاء تحول های بنیادی است که تقویت آن منجر به ترویج و گسترش فرهنگ کار و تلاش می شود.

سید فرهاد ناصری امروز 14 آبان ماه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه فرهنگ عمومی در اجتماع نقش اصلی را ایفا می کند، اظهار کرد: فرهنگ عمومی، شبکه ای قدرتمند و متأثر از گرایش ها و باورهای مختلفی است که در تمام ابعاد زندگی مردم وجود دارد و حول سه محور فرد، خانواده و جامعه ایفای نقش می کند.

وی به تأثیرپذیری فرهنگ عمومی بر فرهنگ کار و تلاش در بین افراد اشاره کرد و افزود: هنگامی که فرهنگ عمومی که ریشه در همه زوایای زندگی مردم داشته به درستی نهادینه شود تأثیر مثبت آن در تمام ابعاد زندگی افراد به ویژه گسترش فرهنگ کار و تلاش و وجدان کاری در واحدهای اقتصادی می شود.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان بیان کرد: حوزه های زندگی انسان شامل حوزه فرهنگ، سیاست و اقتصاد است که فرهنگ عمومی، فرهنگ غالب و گسترده ای است که در میان عموم جامعه رواج و رسوخ دارد و حوزه ای از عقاید، ارزش ها، جلوه های احساسی و هنجارهاست و فراتر از گروه ها و اقشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت فرهنگ عمومی جامعه منجر به ترویج فرهنگ کار می شود

تقویت فرهنگ عمومی جامعه منجر به ترویج فرهنگ کار می شود