مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 11:352023-11-08اجتماعي

وجود 75 دوربین فعال پایش تصویر در سطح شهر همدان


معاون خدمات شهری شهرداری همدان به وجود بیش از 75 دوربین فعال پایش تصویر در سطح شهر همدان اشاره کرد و گفت: امسال طرح استفاده از روش محلول پاشی را به صورت پایلوت در یکی از مناطق (شهرک ها) شهر در برف روبی اجرا می کنیم.

- ایسنا/همدان معاون خدمات شهری شهرداری همدان به وجود بیش از 75 دوربین فعال پایش تصویر در سطح شهر همدان اشاره کرد و گفت: امسال طرح استفاده از روش محلول پاشی را به صورت پایلوت در یکی از مناطق (شهرک ها) شهر در برف روبی اجرا می کنیم.

حامد جلیلوند شامگاه گذشته -سه شنبه 16 آبان- در کارگروه مقابله با آلودگی هوای استان همدان، با اعلام اینکه اداره محیط زیست را در شهرداری تأسیس کرده ایم هر چند هنوز چارت سازمانی آن در گیرودار تصویب است، تصریح کرد: به دنبال آن هستیم که برای پروژه های در حال اجرا و یا آنهایی که به ویژه در سال آینده اجرا خواهند شد، حتماً پیوست زیست محیط ی را در نظر داریم.

وی مطرح کرد: لازم است در پروژه های عمرانی سطح شهر ایزوهایی رعایت شود که امسال در شهرداری چارت اجرایی شدن آن در دستور کار قرار دارد؛ به عنوان مثال امسال برای حذف تانکرهای آبرسانی ورود پیدا کرده ایم به طوری که نقشه طرح آبرسانی در همدان مصوب شده و قرار است تانکرها از سطح شهر جمع آوری و آبیاری به صورت هوشمند و مکانیزه در چند فاز اجرایی شود و چشم انداز ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 75 دوربین فعال پایش تصویر در سطح شهر همدان

وجود 75 دوربین فعال پایش تصویر در سطح شهر همدان