مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 14:352023-11-09سياسي

دولت با جدیت به دنبال تکمیل و بهره برداری از پروژه چشمه نور قزوین است


استاندار قزوین با اشاره به تصویب اعتبارات مالی از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری جهت اتمام پروژه چشمه نور، گفت: با تصویب اعتباری بالغ بر 2 هزار و 500 میلیارد ریال، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، محمد مهدی اعلایی در حاشیه مراسم رونمایی از نخستین سامانه پرتودهی شتابدهنده الکترونیکی CELV-8 که ظهر امروز با حضور محمد اسلامی معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی در محل مجتمع پرتودهی نوین قزوین برگزار شد، اظهارکرد: مرکز پرتودهی شتابدهنده الکترونیکی CELV-8 قزوین نتیجه یک سال تلاش مستمر نخبگان و دانشمندان این زمینه است.

وی با بیان اینکه این این مرکز در زمینی به مساحت 12 هکتار و در کمتر از 6 ماه احداث و به بهره برداری رسیده است، افزود: استان قزوین در سطح ملی به لحاظ نیروی انسانی ماهر و ایجاد زیر ساخت های نوآوری و فناوری(علمی) در تراز مطلوب و بالایی قرار دارد.

استاندار قزوین اضافه کرد: با پیگیری های صورت گرفته و با توجه به نیاز قزوین به پروژه های علمی و فناورانه، مجوز ماده 23 ایجاد چشمه نور صادر شد.

این مسوول ضمن اشاره به تصویب اعتبارات مالی از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری جهت اتمام پروژه چشمه نور استان قزوین، خاطرنشان کرد: با تصویب اعتباری بالغ بر 2 هزار و 500 میلیارد ریال، در آینده ای نزدیک شاهد بهره برداری از این مجموعه علمی و فنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت با جدیت به دنبال تکمیل و بهره برداری از پروژه چشمه نور قزوین است

دولت با جدیت به دنبال تکمیل و بهره برداری از پروژه چشمه نور قزوین است