مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 10:252023-11-02سياسي

انتصاب اعضای بررسی تبلیغات انتخابات مجلس در یزد


استاندار یزد در احکامی جداگانه رییس، دبیر و اعضای هیئت استانی بررسی تبلیغات در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در استان منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، مهران فاطمی، استاندار یزد صبح امروز طی مراسمی اعضای بررسی تبلیغات انتخابات مجلس در استان را منصوب کرد.

علی اکبر عزیزی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رییس ستاد انتخابات استان را به عنوان رییس این هیئت و مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری را به عنوان عضو و دبیر هیئت منصوب شدند.

همچنین معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات، مدیرکل صداو سیما، معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، عضو شورای اسلامی و عضو شورای اسلامی استان به عنوان اعضای هیأت استانی بررسی تبلیغات در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی یزد منصوب شدند.

اعضای بررسی تبلیغات انتخابات مجلس بر اساس ماده 81 قانون انتخابات منصوب می شوند.

 در این ماده آمده است: به منظور ساماندهی و مدیریت تبلیغات انتخاباتی و ایجاد فضای مناسب جهت تحقق انتخابات رقابتی و نیز تضمین بهره مندی یکسان نامزد ها از امکانات دولتی و عمومی، هیات استانی بررسی تبلیغات در هر استان یک هفته پس از پایان ثبت نام داوطلبان ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب اعضای بررسی تبلیغات انتخابات مجلس در یزد

انتصاب اعضای بررسی تبلیغات انتخابات مجلس در یزد