مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 12:152023-11-14بين الملل

دولت های حامی رژیم صهیونیستی در نسل کشی و جنایت هایش شریک هستند


رییس شورای اسلامی شهر تهران ضمن محکوم کردن اقدامات رژیم کودک کش اسراییل به افزایش شمار شهدای فلسطینی به مرز 11 هزار تن اشاره کرد و گفت: همه کشورهایی که حامی سیاست های کثیف اسراییل هستند و بر تنور جنایات آن می دمند در این خونریزی ها و نسل کشی های فلسطینیان سهیم و شریک هستند.

- رییس شورای اسلامی شهر تهران ضمن محکوم کردن اقدامات رژیم کودک کش اسراییل به افزایش شمار شهدای فلسطینی به مرز 11 هزار تن اشاره کرد و گفت: همه کشورهایی که حامی سیاست های کثیف اسراییل هستند و بر تنور جنایات آن می دمند در این خونریزی ها و نسل کشی های فلسطینیان سهیم و شریک هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی چمران، در یکصد و نود و دومین جلسه شورای ششم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، شهدای مدافع امنیت و شهدای مدافع حرم، با اشاره به فرارسیدن روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار ضمن تبریک این روز به همه فعالان این حوزه مهم و عمیق فرهنگی، عنوان کرد: مبحث کتاب و کتابخوانی یکی از مبانی مهم فرهنگی در هر کشوری محسوب می شود و امیدواریم شاخص های این مبانی بخوبی در کشور ما بیش از پیش تقویت شده و رشد کند.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی موضوع کتاب در کشور ما دارای جایگاه ویژه و ارزشمندی داشته و دارد و شاهد این هستیم که کتاب های مختلفی مطابق با هر سنی به ویژه کودکان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت های حامی رژیم صهیونیستی در نسل کشی و جنایت هایش شریک هستند

دولت های حامی رژیم صهیونیستی در نسل کشی و جنایت هایش شریک هستند