مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 08:202023-10-26اقتصادي

کمیته تحقیق و تفحص از موضوع بانک شهر در شهرداری قزوین تشکیل شود


به منظور شفاف سازی و پاسخگویی به افکار عمومی در جریان تسویه بدهی به بانک شهر و عدم استفاده از ظرفیت افزایش سرمایه و گشایش خط اعتباری، - قاسم اللهیاری در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین با طرح دیدگاه خود پیرامون لایحه افزایش 300 میلیارد تومانی سرمایه شهرداری قزوین در بانک شهر، اظهار کرد: در حال حاضر شهردار قزوین باید پاسخگو باشد که چرا پس از گذشت 10 ماه از تسویه بدهی، افزایش سرمایه 200 میلیارد تومانی که از فروش زمین محقق شده، صورت نگرفته و ردیف اعتباری نیز برای شهرداری قزوین اختصاص نیافته است.

وی با اشاره به سوالات افکار عمومی از نتایج سهام بانک شهر گفت: سؤال افکار عمومی این است که آورده تسویه بدهی با بانک شهر برای قزوین چه بوده و کی قرار است سود این سهام ده تا 12 هزار میلیاردی به قزوین برسد؟ رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهرقزوین تاکید کرد: با اخباری که می شنویم، در واقع ما کارگرانی برای بانک شهر و کلان شهرها هستیم که افزایش سرمایه در بانک شهر ایجاد می کنیم، اما سود آن را بانک شهر و سایر کلان شهرها می برند.

  به گفته این عضو شورا طی دو سال گذشته آمار ردیف اعتباری و اوراق و تسهیلاتی که دیگر شهرها گرفته اند را اگر با قزوین مقایسه کنیم می فهمیم که چه کلاه گشادی سر شهرداری قزوین رفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته تحقیق و تفحص از موضوع بانک شهر در شهرداری قزوین تشکیل شود

کمیته تحقیق و تفحص از موضوع بانک شهر در شهرداری قزوین تشکیل شود