مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 20:102023-11-02ورزشي

مورایس: مقابل ملوان روز ما نبود و اعتماد به نفس کافی نداشتیم


ملوان تیم بهتر و جنگنده تری بود، تیم تر از ما بودند و ما امروز این گونه نبودیم، نتیجه منصفانه بود چون ملوان موقعیت های خوبی داشت و به خوبی هم دفاع کردند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، ژوزه مورایس، سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با ملوان اظهار داشت: با نکات خوب شروع می کنم، هواداران در آب و هوای نامناسب استقبال خوبی از بازی داشتند، نکته دوم در مورد داور است که کارش را به نحو احسن انجام داد، با این که بازی کشمکش زیادی داشت.

وی افزود: ملوان تیم بهتر و جنگنده تری بود، تیم تر از ما بودند و ما امروز این گونه نبودیم، نتیجه منصفانه بود چون ملوان موقعیت های خوبی داشت و به خوبی هم دفاع کردند، در صحنه آخر خوش شانس بودند اما لیاقت این شانس را داشت، ما از چیزی که باید می بودیم، بسیار دور بودیم.

وی در واکنش به اشتباهات بازیکنان سپاهان در این دیدار گفت: یک بار دیگر نیز از من در خصوص رفتار مدافعان سوال پرسیده شده بود، به دلایل مختلفی از بازیکنان استفاده می کنیم، بازیکنان کامل نیستند و برای بهتر شدن نیاز به حمایت و اعتماد به نفس دارند، بازیکنان ما امروز این اعتماد به نفس را نداشتند.

مورایس تصریح کرد: از نظر دفاعی باید بگویم مدافعان به صورت انفرادی دفاع نمی کنند، دفاع راست، چپ، قطع توپ سوم، در همه این موارد امروز اش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مورایس: مقابل ملوان روز ما نبود و اعتماد به نفس کافی نداشتیم

مورایس: مقابل ملوان روز ما نبود و اعتماد به نفس کافی نداشتیم