مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 11:052023-10-23سياسي

هیچ کس حتی«خبرنگاران» در فلسطین امنیت ندارند


کارشناس رسانه استان مرکزی می گوید: هیچ کس حتی«خبرنگاران» در فلسطین امنیت ندارند.

- خبرگزاری فارس ـ اراک؛ این روزها، به موازات قتل و کشتار وسیع و بی رحمانه صهیونیست ها، در غزه و به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان بی گناه، شبهه افکنی رسانه های آمریکایی و اروپایی و چهره های مطرح آنان، با دوگانه ظلم و مظلوم نمایی ، در قاب گیرنده های مخاطبان و شبکه های ارتباطی و اجتماعی تحت کنترل صاحبان زر و زور ادامه دارد.

  در کنار جنگ ویرانگر دشمن، روایت جانب دارانه جبهه رسانه ای غرب از جنایات دو هفته اخیر اشغالگران در غزه و کم اهمیت نشان دادن بستن آب و قطع برق و محاصره کامل و وحشتناک مردم بی گناه و حمله موشکی با بمب یک تنی به بیمارستان المعمدانی، بیانگر جنگ نرم تمام عیار صهیونیست ها و حامیان آنان علیه فلسطین مظلوم و آزاده است.

این ترفندهای رسانه ای با هدف تفرقه افکنی در برابر یکپارچگی و وحدت جهان اسلام علیه اشغالگران قدس و مقابله با گسترش تظاهرات ضدصهیونیستی در کف خیابان های دیگر کشورها و بی رمق کردن اراده جهانی در حمایت از زنان و کودکان بی گناه غزه صورت می گیرد.

 رژیم صهیونیستی در تلاش است روایت اول از جنایت های خود را نزد افکار عمومی کم کند  کارشناس رسانه استان مرکزی در این رابطه به خبرنگار فارس در اراک می گوید: رژیم صهیونیستی به موازات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ کس حتی«خبرنگاران» در فلسطین امنیت ندارند

هیچ کس حتی«خبرنگاران» در فلسطین امنیت ندارند