مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 12:202023-11-08اقتصادي

بزرگ ترین آب شیرین کن غرب هرمزگان تا پایان سال 1403 به بهره برد اری می رسد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، مهدی دوستی استاندار هرمزگان با تاکید بر سیاست دولت در تامین آب مورد نیاز مردم استان گفت: با دستور رییس جمهور، - استاندار هرمزگان گفت: پروژه آب شیرین کن پارسیان با سرمایه گذاری 160 میلیون دلاری در حال انجام است و امیدواریم با تلاش های صورت گرفته این پروژه تا پایان سال 1403 تکمیل و به بهره برداری برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، مهدی دوستی استاندار هرمزگان با تاکید بر سیاست دولت در تامین آب مورد نیاز مردم استان گفت: با دستور رییس جمهور، عملیات اجرایی بزرگترین آبشیرین کن غرب استان در شهرستان پارسیان از سال 1401 آغاز شد.

وی افزود: این پروژه در منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان با همت بخش خصوصی در حال اجراست و تمامی مجوز های لازم را نیز دریافت کرده و قرار در فاز نخست به ظرفیت تولید روزانه 100 هزار متر مکعب در روز آب برسد.

استاندار هرمزگان گفت: پروژه آب شیرین کن پارسیان با سرمایه گذاری 160 میلیون دلاری در حال انجام است و امیدواریم با تلاش های صورت گرفته این پروژه تا پایان سال 1403 تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی تصریح کرد: این طرح یکی از طرح های زیرساختی مهم و پایه در منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان است که موجب می شود دیگر صنایع نیز با فراغ بال به سرمایه گذاری در این منطقه بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگ ترین آب شیرین کن غرب هرمزگان تا پایان سال 1403 به بهره برد اری می رسد

بزرگ ترین آب شیرین کن غرب هرمزگان تا پایان سال 1403 به بهره برد اری می رسد