مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 20:252023-10-25حوادث

دو کشته و یک مصدوم حاصل تصادف پراید با نیسان در اسفراین  


فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از برخورد یک دستگاه نیسان با خودروی پراید در این شهرستان خبر داد و گفت: متاسفانه بر اثر این حادثه دو از سرنشینان خودروی پراید جان خود را از دست داد.

- دو کشته و یک مصدوم حاصل تصادف پراید با نیسان در"اسفراین "  ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از برخورد یک دستگاه نیسان با خودروی پراید در این شهرستان خبر داد و گفت: متاسفانه بر اثر این حادثه دو از سرنشینان خودروی پراید جان خود را از دست داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، سرهنگ محمد روهنا اظهار کرد: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر برخورد یک دستگاه نیسان با خودرو پراید در محور سنخواست به اسفراین دو راهی روستای فیروزی حوزه استحفاظی پاسگاه سارمران، بلافاصله کارشناسان پلیس راه و عوامل گشت پاسگاه انتظامی سارمران به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در این حادثه راننده خودرو پراید و سرنشینان این خودرو به شدت مجروح که توسط اورژانس به مراکز درمانی اعزام شدند، عنوان کرد: متاسفانه در این سانحه، راننده و یکی از سرنشینان خودرو پراید به علت شدت جراحات در بیمارستان فوت و یک نفر نیز به شدت مصدوم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو کشته و یک مصدوم حاصل تصادف پراید با نیسان در اسفراین  

دو کشته و یک مصدوم حاصل تصادف پراید با نیسان در اسفراین