مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 09:552023-10-23سياسي

برخی کشورهای غربی شریک جنایات اسراییل هستند


رییس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و کشتار زنان، کودکان و افراد غیرنظامی در جریان بمباران بیمارستان المعمدانی گفت: - ایسنا/قم رییس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و کشتار زنان، کودکان و افراد غیرنظامی در جریان بمباران بیمارستان المعمدانی گفت: تا قبل از این، تصور این بود با یک رژیم خون آشام اما قدار و قوی مواجه هستیم، ولی حوادث اخیر نشان داده است که اسراییل یک رژیم به شدت سفاک، ترسو، متزلزل و ضعیف است.

  دکتر عطاء الله رفیعی آتانی در نشست شورای پژوهش مرکز تحقیقات اسلامی مجلس اظهار کرد: کشتار مردم عادی در بیمارستان از سوی یک ارتش جز ضعف و تزلزل معنایی ندارد.

وی گفت: امروز شاهد یک جنگ اساسی میان جبهه اسلام و کفر هستیم و خطای استراتژیک رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی آغازی بر پایان جنایات های این رژیم کودک کش است، اگر این رژیم متزلزل و ضعیف نبود بیمارستان ها را بمباران نمی کرد.

وی ادامه داد: از تحلیل ها و حوادث میدانی اینگونه برمی آید که این اقدام هولناک و جنایتکارانه رژیم صهیونیستی جنگ را وارد یک فضای جدید خواهد کرد و معادلات منطقه و جهان در حال تغییر و به هم خوردن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی کشورهای غربی شریک جنایات اسراییل هستند

برخی کشورهای غربی شریک جنایات اسراییل هستند