مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 13:402023-11-04سياسي

جزییات ثبت نام نخبگان در جایزه البرز 1403


فراخوان جایزه البرز 1403 در بخش نخبگان، با هدف تکریم اهالی علم و تجلیل از دانشمندان، فناوران، دانشگاهیان و حوزویان برتر سراسر کشور منتشر شد.

- فراخوان جایزه البرز 1403 در بخش نخبگان، با هدف تکریم اهالی علم و تجلیل از دانشمندان، فناوران، دانشگاهیان و حوزویان برتر سراسر کشور منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنیاد فرهنگی البرز در سال 1342 شمسی با هدف کمک به اشاعه فرهنگ کشور و تجلیل از مقام علمی دانشمندان و پژوهندگان برتر ایرانی و تشویق دانشجویان و دانش آموزان برگزیده و نوجوانان با استعداد ایرانی، از طریق اعطای جایزه البرز به همت زنده یاد حسینعلی البرز تأسیس و وقف شده که طی بیش از نیم قرن، چندین هزار نفر از نخبگان برتر علمی کشور را شناسایی و حمایت کرده و در قالب همایش های ملی و با حضور مقامات علمی و مسئولین کشوری تشویق کرده است.

در راستای تحقق نیت واقف، مقرر است در سال آتی و به مناسبت تقارن با شصت و یکمین سال تأسیس بنیاد فرهنگی البرز، همایش ملی جایزه البرز 1403 در بخش نخبگان، با هدف تکریم اهالی علم و تجلیل از دانشمندان، فناوران، دانشگاهیان و حوزویان برتر سراسر کشور، طی مراسمی در اردیبهشت ماه سال 1403 برگزار شود.

در فراخوان این دوره، دانشمندان جوان، فناوران، طلاب علوم دینی و دانشجویان می توانند از اول تا پایان آذرماه سال جاری با مراجعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات ثبت نام نخبگان در جایزه البرز 1403

جزییات ثبت نام نخبگان در جایزه البرز 1403