مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 14:302023-10-27سياسي

امام جمعه شهر شهید چمران: شورای شهر به مسئله بی تدبیری شهردار رسیدگی کند


از شورای شهر شهید چمران می خواهیم که موضوع بی‎تدبیری و عدم پاسخ گویی شهردار را در صحن شورا رسیدگی و نتیجه آن را در هفته بعد در نمازجمعه اعلام کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهر شهید چمران، حجت الاسلام عارف ابراهیمی امروز در خطبه های نمازجمعه شهر شهید چمران در مصلای این شهر با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب مبنی بر این که آمریکا شریک جرم قطعی جنایتکاران صهیونیست است، اظهار کرد:  اتفاقات و جنایات های که علیه مردم مظلوم فلسطین به ویژه غزه در حال رخ دادن است، قلب هر انسانی فارغ از هر نژاد، زبان و دینی را به درد می آورد، زیرا در همه جنگ ها، زنان، کودکان و سال خوردگان در امان هستند.

وی در ادامه تصریح کرد: حمایت از فلسطین یک وظیفه انسانی است و هر کس صدای مظلومی را بشنود اما به یاری او نرود مسلمان نیست.

امام جمعه شهر شهید چمران بیان کرد: آمریکای جنایتکار که دست خود به خون میلیون انسان مظلوم در طول تاریخ آلوده است، این بار به یاری دوست جنایتکار خود یعنی رژیم کودک کش صهیونیستی آمده است.

سران کاخ سفید بدانند، پس از نابودی رژیم صهیونیستی، همان طور که شوروی سابق نابود شد، نوبت نابودی استکبار جهانی، یعنی آمریکای جنایتکار است.

وی در بخش دیگر خطبه ها به موضوعات داخلی شهر اشاره کرد و افزود: طی چند هفته گذشته، حسب تصمیم شهردار تعدادی در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه شهر شهید چمران: شورای شهر به مسئله بی تدبیری شهردار رسیدگی کند

امام جمعه شهر شهید چمران: شورای شهر به مسئله بی تدبیری شهردار رسیدگی کند