مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 18:102023-11-10اقتصادي

محدودیتی برای واردات دام سبک و سنگین به سیستان و بلوچستان وجود ندارد


استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه هیچ محدودیتی برای واردات دام اعم از سبک و سنگین در استان وجود ندارد گفت: پرداخت تسهیلات و صدور مجوز برای واحدهای تولیدی تسهیل شده و متقاضیان می توانند به جهاد کشاورزی شهرستان ها مراجعه کنند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، استاندار سیستان و بلوچستان در سفر به جنوب استان و در یک روز تعطیل از پروژه های عمرانی بخش آهوران نیکشهر بازدید و صمیمانه پای صحبت مردم نشست.

وی در این سفر از پروژه های شهرداری و مجتمع شبانه روزی چانف، راه مهند به کهیری و وضعیت آبرسانی به روستاهای بخش آهوران بازدید کرد.

محمد کرمی در بازدید از منطقه آهوران و در بین مردم این بخش گفت: تولید مسکن و اشتغال از مهمترین برنامه های دولت سیزدهم است و پرورش دام یکی از اولویت های اشتغال در روستاهها و مناطق عشایری است.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه هیچ محدودیتی برای واردات دام اعم از سبک و سنگین در استان وجود ندارد افزود: پرداخت تسهیلات و صدور مجوز برای واحدهای تولیدی تسهیل شده است و متقاضیان می توانند به جهاد کشاورزی شهرستان ها مراجعه کنند.

کرمی همچنین در بازدید از روند آبرسانی به روستاهای بخش آهوران گفت : جلسه بررسی مشکلات آب شرب نیکشهر روز شنبه به صورت ویژه در استانداری برگزارو مسئولین شهرستانی نیز به صو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیتی برای واردات دام سبک و سنگین به سیستان و بلوچستان وجود ندارد

محدودیتی برای واردات دام سبک و سنگین به سیستان و بلوچستان وجود ندارد