مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 21:002023-11-17سياسي

هنر ماندگار، هنر در خدمت اخلاق و انسانیت است


علی صفدری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه در آیین اختتامیه سی و پنجمین جشنواره استانی تئاتر استان کرمانشاه گفت: هنرِ در خدمت اخلاق و انسانیت را راز ماندگاری آن هنر و حل کننده مشکلات فرهنگی و اقتصادی خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، علی صفدری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه در آیین اختتامیه سی و پنجمین جشنواره استانی تئاتر در استان کرمانشاه، ضمن قدردانی از برگزارکنندگان این جشنواره اظهار کرد: جامعه ی تئاتر و هنر تئاتر به واسطه ی نوع نقش آفرینی اش یک هنر زنده است و فکر می کنم که ما کمتر هنری داشته باشیم که از باب طراوت و اثرگذاری و از باب این حس زنده بودن به پای تئاتر برسد.

وی دلیل انتظار بسیار بالای از تئاتر را زنده بودن این هنر دانست و افزود: به واسطه ی این زنده بودن و توانمندی افراد در ایفای نقش ها و هم دیالوگ ها و فضای بصری که درروی سِن انتظار همواره از تئاتر به عنوان عنصر اثرگذار بالا بوده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه ضمن اشاره به مراقبت داشتن در خصوص بازی نکردن در زمین غیر تصریح کرد: خیلی مهم هست که به گونه ای در این زمین بازی کنیم و نقش اجرا کرده و اثری خلق کنیم که مدت ها بعدازآن اثر نیک و نام نیکش به جا بماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنر ماندگار، هنر در خدمت اخلاق و انسانیت است

هنر ماندگار، هنر در خدمت اخلاق و انسانیت است