مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 23:102023-11-18بين الملل

اسرای اسراییلی نزد حماس با جنگ آزاد نخواهند شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در ژنو با روزنامه فایننشال تایمز مصاحبه ای انجام داد که در ادامه مشروح آن را می خوانید: - وزیر امور خارجه گفت: اسرای اسراییل نزد حماس با جنگ آزاد نخواهند شد؛ برنده این جنگ اسراییل نیست بلکه برنده آن مقاومت و فلسطین است و اسرا نیز تنها از طریق دیپلماسی می توانند آزاد شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در ژنو با روزنامه فایننشال تایمز مصاحبه ای انجام داد که در ادامه مشروح آن را می خوانید: از وقتی که گذاشتید سپاسگزارم.

سوال اولم را در مورد آمریکا شروع می کنم.

آیا جمهوری اسلامی علاقمند به این هست که وارد مذاکرات مستقیم با آمریکا در مورد غزه شود؟ فکر می کنم مسئله غزه موضوعی است که به گروه های فلسطینی باز می گردد و آنها طرف اصلی این ماجرا هستند.

لذا اینکه اساساً بخواهیم بگوییم ایران و آمریکا وارد گفتگوی مستقیم در مورد تحولات غزه بشوند، شاید سوال خیلی دقیقی نباشد.

ولی به عنوان کشوری که در منطقه روی گروه های فلسطینی و روی به تعبیر شما گروه های محور مقاومت صاحب نفوذ است، گفتگوی ایران و آمریکا می تواند به کاهش تنش ها کمک کند؟ بین ما و آمریکایی ها از طریق دفتر حفاظت منافع آمریکا در تهران که سفارت سوییس است، در خص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسرای اسراییلی نزد حماس با جنگ آزاد نخواهند شد

اسرای اسراییلی نزد حماس با جنگ آزاد نخواهند شد