مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 11:502023-11-18سياسي

اتحاد، انسجام و تبعیت از ولی امر مسلمین رمز موفقیت دنیای اسلام است


فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: سه رمز اتحاد و انسجام، توکل بر خدا و تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب عامل موفقیت پیروزی مسلمانان جهان است.

- ایسنا/کردستان فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: سه رمز اتحاد و انسجام، توکل بر خدا و تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب عامل موفقیت پیروزی مسلمانان جهان است.

امان الله گششتاسبی امروز شنبه(27 آبانماه) در اجتماع عظیم مردم استان کردستان در حمایت از مر دم غزه که همزمان با سراسر کشور، در سنندج برگزار شد اظهار کرد: خدا را شاکریم که امروز مردم عزیز کردستان قهرمان، همچون سایر مردم در سراسر کشور به دفاع از مظلومان فلسطین حماسه ای دیگر آفریدند.

وی افزود: امروز باید از همه آحاد مردم ایران، روحانی و علما، مسئولان و مردم دلاور که همیشه حماسه می آفرینند تقدیر کرد.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان، بیان کرد: در 45 سال قبل مردم ایران اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) انقلابی را که خواهان آزادی و استقلال بود، آغاز کردند که از همان ابتدا تا کنون، آمریکا و حامیان آن، برای انحراف مسیر انقلاب اسلامی تلاش کر ده اند.

به گفته وی، ایران اسلامی بر تکیه بر سه عامل شکل گرفت؛ توکل مردم به خدای متعال، از مهم ترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی است، همه اقوام و ادیان با تفکرات مختلف در ایران با ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحاد، انسجام و تبعیت از ولی امر مسلمین رمز موفقیت دنیای اسلام است

اتحاد، انسجام و تبعیت از ولی امر مسلمین رمز موفقیت دنیای اسلام است