مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 07:302023-11-18اقتصادي

مسکن ملی «روانسر» به نازک کاری رسید


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: پروژه 80 واحدی مسکن ملی روانسر که توسط بنیاد مسکن در حال انجام است درحال اجرای نما، گازکشی توکار و نازکاری قرار دارد.

- طهماسب نجفی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: طی بازدیدی از آخرین وضعیت  پروژه بهسازی سد خاکی کیلانبر در روانسر، پروژه مسکن ملی این شهرستان و پروژه های ورزشی ماهیدشت و کوزران، آخرین وضعیت پیشرفت آن ها بررسی شد.

وی ادامه داد: سد کیلانبر در حدود 12 کیلومتری شهر روانسر واقع شده و سه حوضچه آن در مجموع یک میلیون و 300 هزار مترمکعب ظرفیت دارد؛ شرکت آب منطقه ای استان موظف است که اقدام به بهسازی سد کیلانبر کند تا در بارندگی های آتی دچار مشکل نشود.

  معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه با اشاره به پیشرفت فیزیکی 25 درصدی پروژه، بر تسریع در پیشبرد پروژه و توجه به رعایت کیفیت آن تأکید کرد.

وی درخصوص پروژه 80 واحدی مسکن ملی روانسر، گفت: این پروژه توسط بنیاد مسکن در حال انجام است از پیشرفت وکیفت بسیارخوبی برخوردار است؛ این پروژه درحال اجرای نما، گازکشی توکار و نازکاری قرار دارد.

  نجفی بر افزایش اکیپ های اجرایی در قسمت های مختلف پروژه با رعایت آیین نامه ها، استانداردهای فنی و مقررات ملی س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکن ملی «روانسر» به نازک کاری رسید

مسکن ملی «روانسر» به نازک کاری رسید