مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 12:152023-11-15پزشكي

150 پروژه بهداشتی درمانی در مناطق محروم کرمانشاه در دست اجراست


رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در دولت سیزدهم توجه ویژه ای به زیرساخت های بهداشتی درمانی صورت گرفته و در حال حاضر تعداد 150 پروژه بهداشتی درمانی در نقاط محروم استان در حال ساخت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، قباد محمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران در خصوص پروژه های درمانی و بهداشتی استان، اظهار کرد: توسعه زیرساخت های بهداشتی و درمانی، آموزشی و تحقیقاتی از جمله مهمترین اهدافی است که در دانشگاه علوم پزشکی دنبال می شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلاتی اعمال شده به استان در هشت سال جنگ تحمیلی، زیر ساخت ها نیاز به توسعه و بازسازی دارند که الحمدالله در دولت سیزدهم اهتمام خوبی به زیرساخت های بهداشتی و درمانی صورت گرفته است.

 رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: حدود 150 پروژه در نقاط محروم استان در حال اجرا است که 120 پروژه از این تعداد به اتمام رسیده و آماده افتتاح هستند.

  وی اضافه کرد: علاوه بر این تعداد، پروژه های بزرگی هم در مراکز شهری در دست اجرا داریم که بعضی ها تمام و آماده افتتاح و بعضی ها هم در مرحله تجهیز هستند از جمله این پروژه ها پروژه روانسر است که با اتمام آن آرزوی دیرینه مردم این دیار تحقق پیدا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 پروژه بهداشتی درمانی در مناطق محروم کرمانشاه در دست اجراست

150 پروژه بهداشتی درمانی در مناطق محروم کرمانشاه در دست اجراست