مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 17:052023-11-05سياسي

توجه به آموزش و پرورش جامعه را در برابر تمامی آسیب ها مصون می کند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری توجه به آموزش و پرورش را تنها راه مصون شدن جامعه در مقابل آسیب ها دانست و گفت: اولویت قرار دادن آموزش و پرورش در تخصیص اعتبارات، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، محسن حسین میرزایی ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش گفت: حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی 13 آبان بی نظیر بود و نشان دهنده بصیرت و آگاهی مردم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: ایجاد عدالت آموزشی، توزیع امکانات و نیروی انسانی در سراسر استان ضروری است.

وی افزود: تعداد زیادی دانش آموز نخبه در مناطق محروم استان چهارمحال و بختیاری زندگی می کنند که از امکانات آموزشی بی بهره هستند و ضروری است که این افراد در اسرع وقت شناسایی شوند.

حسین میرزایی اضافه کرد: شناسایی و سرمایه گذاری بر روی این دانش آموزان کار صعب و دشواری است اما ثمره شیرینی برای جامعه به همراه دارد و مقابل ابتر ماندن استعدادهای برتر گرفته می شود.

وی با اشاره به در پیش بودن سفر رییس جمهور به استان، بیان کرد: در سفرهای پیشین پروژه های عمرانی اولویت بود اما در این سفر مباحث فرهنگی و اجتماعی مورد توجه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به آموزش و پرورش جامعه را در برابر تمامی آسیب ها مصون می کند

توجه به آموزش و پرورش جامعه را در برابر تمامی آسیب ها مصون می کند