مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 17:002023-10-29سياسي

دانش آموزان سراسر جهان نفرت و انزجار خود را از رژیم کودک کش صهیونیستی اعلام کنند


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تاکید کرد: دانش آموزان ایران و سراسر جهان باید با اعلام همبستگی با دانش آموزان غزه، نفرت و انزجار خود را از رژیم نژادپرست و کودک کش صهیونستی اعلام کنند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تاکید کرد: دانش آموزان ایران و سراسر جهان باید با اعلام همبستگی با دانش آموزان غزه، نفرت و انزجار خود را از رژیم نژادپرست و کودک کش صهیونستی اعلام کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی ال هاشم یکشنبه، هفتم آبان ماه در اجتماع دانش آموزان تبریزی در مقابل بیت امام جمعه تبریز در حمایت و اعلام همبستگی با دانش آموزان فلسطینی، اظهار کرد: امروز صدها هزار دانش آموز فلسطینی در سوگ از دست دادن خانواده ها و همکلاسی هایشان، عزادار هستند و خانه ای برای زندگی، مدرسه ای برای تحصیل، بیمارستانی برای درمان، آبی برای آشامیدن و غذایی برای خوردن ندارند.

وی ادامه داد: در شرایط دردناک فعلی، جا دارد از ملت ها و دولت های آزاده به ویژه دانش آموزان، دانشجویان، هنرمندان، ادبا و سایر مردم کشورها، انتظار داشته باشیم که با اعتراضات گسترده و فشارهای مضاعف به آمریکا و اسراییل، امکان برقراری آتش بس فوری را فراهم کرده و کمک های انسان دوستانه خود را به سمت این مردم مظلوم گسیل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان سراسر جهان نفرت و انزجار خود را از رژیم کودک کش صهیونیستی اعلام کنند

دانش آموزان سراسر جهان نفرت و انزجار خود را از رژیم کودک کش صهیونیستی اعلام کنند