مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 20:102023-11-19سياسي

طولانی شدن روند استعلامات سرمایه گذاران را فراری می دهد


طولانی شدن روند کار و استعلامات 23 گانه سرمایه گذاران و کلیه کسانی که هم از داخل استان و از خارج از استان به دنبال انجام کاری هستند فراری و خسته می کنند و سبب می شود نا امید شده و از استان بروند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان عصرامروز یکشنبه 28 آبان 1402 در نشست شورای برنامه ریزی استان، اظهار کرد: طولانی شدن روند کار و استعلامات 23 گانه سرمایه گذاران و کلیه کسانی که هم از داخل استان و از خارج از استان به دنبال انجام کاری هستند فراری و خسته می کنند و سبب می شود ناامید شده و از استان بروند.

وی افزود: باید کاری کنیم که روند استعلامات کوتاه شود و اگر موفق به این کار شدیم قطعاً در رقابت با سایر استان ها در جلب سرمایه گذار می توانیم گام خوبی را برخواهیم داشت.

استاندار خوزستان با بیان اینکه دلیلی ندارد سرمایه گذار در استان های دیگر که شرایط مشابهی با استان ما دارند به راحتی سرمایه گذاری کند اما در استان ما با مشکل مواجه شود، گفت: برخی از سرمایه گذاران معتقد هستند اغلب مدیران رغبت دارند در استان سرمایه گذاری کنیم اما زمانی که کار به بدنه کارشناسی برسد همه ما را فراری می دهند.

حسینی محراب با تاکید بر اینکه در بحث جلب سرمایه گذار باید قوانین و مقررات حاکم باشند، بیان کرد: چنانچه در در این مباحث مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طولانی شدن روند استعلامات سرمایه گذاران را فراری می دهد

طولانی شدن روند استعلامات سرمایه گذاران را فراری می دهد