مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 13:552023-10-28اقتصادي

روند افزایش مصرف گاز در کرمانشاه آغاز شده است/ پیک مصرف؛ بعد از 15 آذر


سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: روند افزایش مصرف گاز در کرمانشاه آغاز شده و پیش بینی می شود میزان مصرف زمستان امسال نسبت به سال گذشته 10 تا 20 درصد بیشتر شود.

- روند افزایش مصرف گاز در کرمانشاه آغاز شده است/ پیک مصرف؛ بعد از 15 آذر ایسنا/کرمانشاه سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: روند افزایش مصرف گاز در کرمانشاه آغاز شده و پیش بینی می شود میزان مصرف زمستان امسال نسبت به سال گذشته 10 تا 20 درصد بیشتر شود.

ناصر حسینی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به افت دمای هوای کرمانشاه طی روزهای اخیر، از آغاز روند افزایشی مصرف گاز خبر داد و افزود: اکثر خانه ها طی چند روز اخیر وسایل گرمایشی خود را برقرار کرده اند که این امر باعث افزایش مصرف گاز شده است.

وی با بیان اینکه حدود سه هفته قبل نیز چند روز سرد داشتیم که میزان مصرف گاز در این روزها حدود 500 هزار مترمکعب در روز نسبت به ایام عادی افزایش یافت، تاکید کرد: اکنون نیز تقریبا همین میزان در روز افزایش مصرف گاز داریم که این روند هرچه به سمت روزهای سرد پیش برویم، بیشتر نیز خواهد شد.

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه میزان افزایش مصرف گاز در روزهای سرد را بسته به دمای هوا و مصرف مشترکین متغییر دانست و ادامه داد: پیش بینی ما این است که نسبت به پیک مصرف سال گذشته 10 تا 20 درصد افزایش مصرف گاز داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند افزایش مصرف گاز در کرمانشاه آغاز شده است/ پیک مصرف؛ بعد از 15 آذر

روند افزایش مصرف گاز در کرمانشاه آغاز شده است/ پیک مصرف؛ بعد از 15 آذر