مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 15:052023-10-25سياسي

تسریع در تعیین تکلیف ساختمان های دارای رای ماده 100


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدشیری گفت: بررسی 120 درخواست از شهروندان به منظورتعیین تکلیف ساختمان هایی که بدون پروانه یا مخالف مفادپروانه بوده و رای پرونده آن ها در کمیسیون ماده 100قانون شهرداری ها صادر و قطعی شده است، - شهردار منطقه 15 در جلسه کمیته درآمد، بر تسریع تعیین تکلیف ساختمان های دارای رای ماده 100، طبق بند ت تبصره ششم قانون بودجه 1402 کشور، تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدشیری گفت: بررسی 120 درخواست از شهروندان به منظورتعیین تکلیف ساختمان هایی که بدون پروانه یا مخالف مفادپروانه بوده و رای پرونده آن ها در کمیسیون ماده 100قانون شهرداری ها صادر و قطعی شده است، در کمیسیون توافقات منطقه در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه طبق بررسی های معاونت شهرسازی و معماری منطقه، 975 مورد در نواحی هفتگانه منطقه مشمول اجرای بند (ت) تبصره ششم قانون بودجه سال 1402 کل کشور است افزود: ناحیه شش با 215 مورد بیشترین مشمولان را داراست.

محمد شیری بر استفاده حداکثری و بهینه از ظرفیت قانونی با هدف تسریع و سهولت جهت تعیین تکلیف ساختمان های مشمول اشاره کرد و یادآور شد: شهرداران نواحی موظف هستند سراغ تک تک مالکان رفته و شهروندان را از این فرصت استثنایی آگاه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع در تعیین تکلیف ساختمان های دارای رای ماده 100

تسریع در تعیین تکلیف ساختمان های دارای رای ماده 100