مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 19:402023-11-04سياسي

ضرورت مقابله دانش آموزان با جریانات ضد تعلیم و تربیت اصیل


ما به جز دانش آموزان، ابزار و گروه موثری نمی شناسیم که بتوانند با جریانات ضد تعلیم و تربیت اصیل مقابله کنند.

- ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: ما به جز دانش آموزان، ابزار و گروه موثری نمی شناسیم که بتوانند با جریانات ضد تعلیم و تربیت اصیل مقابله کنند.

فرزاد مخلص الائمه، 13 آبان ماه در نشست با جمعی از دانش آموزان برگزیده حوزه های فرهنگی و اجتماعی استان مرکزی به مناسب روز دانش آموز اظهار کرد: این جلسه سرشار از صفا و صمیمت و روشن بینی بود چرا که مطالب در قالب بیانات شفاف، واضح و صریح دانش آموزان بیان شد.

استاندار مرکزی با اشاره به عنوان شدن بیش از 100 مورد پیشنهاد و دغدغه توسط دانش آموزان در این جلسه گفت: بحث های مطرح شده در این جلسه بسیار عمیق بود و اگر مدیران اجرایی نیز همانند شما بتوانند مطالب را بیان کنند، گام های بلندتری را می توانیم برداریم.

وی با تاکید بر پیگیری موارد مطرح شده توسط دانش آموزان تصریح کرد: تقریبا با همه آنچه که گفته شد موافقم و تنها در چند مورد خاص موافق نیستم که شاید به دلیل عدم اشتراک اطلاعات ما باشد.

تمام موارد گفته شده توسط دفتر امور اجتماعی استان مرکزی استخراج و دسته بندی خواهد شد و هر آنچه مربوط به جغرافیای استان است و ما می توانیم رسیدگی کنیم و در استان قابل اجراست، پیگیری می کنیم تا حل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت مقابله دانش آموزان با جریانات ضد تعلیم و تربیت اصیل

ضرورت مقابله دانش آموزان با جریانات ضد تعلیم و تربیت اصیل