مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 19:102023-10-25ورزشي

برای ماندن در ورزشگاه آزادی زور کدام یک به دیگری می چربد؛ استقلال یا پرسپولیس؟!


متولیان ورزشگاه آزادی خواهان خارج شدن یکی از دو تیم پایتخت نشین از ورزشگاه آزادی هستند و این موضوع تبدیل به مناقشه جدیدی برای این دو تیم شده و حالا هیچ یک دوست ندارند آزادی را به دیگری واگذار کنند.

- برای ماندن در ورزشگاه آزادی زور کدام یک به دیگری می چربد؛ استقلال یا پرسپولیس؟! متولیان ورزشگاه آزادی خواهان خارج شدن یکی از دو تیم پایتخت نشین از ورزشگاه آزادی هستند و این موضوع تبدیل به مناقشه جدیدی برای این دو تیم شده و حالا هیچ یک دوست ندارند آزادی را به دیگری واگذار کنند.

استقلال و پرسپولیس به وضعیت چمن آزادی اعتراض دارند و در عین حاضر نیستند در ورزشگاهی به غیر از این ورزشگاه میزبان رقابت های آسیایی باشند.

سرپرست شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی شامگاه  گذشته (دوشنبه 2آبان ماه) پیش از بازی پرسپولیس و  استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد که امکان میزبانی همزمان دو باشگاه تهرانی وجود ندارد و به دلیل تراکم بالای بازی ها، کیفیت زمین توانایی برگزاری متداوم مسابقات را ندارد.

در صورت صعود پرسپولیس از دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا، این تیم باید در کدام ورزشگاه مسابقات آسیایی را میزبانی کند؟ در حالی که بعیدبه نظر می رسد کنفدراسیون فوتبال آسیا با تغییر مکان بازی ها موافقت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای ماندن در ورزشگاه آزادی زور کدام یک به دیگری می چربد؛ استقلال یا پرسپولیس؟!

برای ماندن در ورزشگاه آزادی زور کدام یک به دیگری می چربد؛ استقلال یا پرسپولیس؟!