مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 09:452023-11-04سياسي

روحانیون شاغل و بازنشسته برای رفع کمبود امام جماعت مساجد به کارگرفته می شوند


پنجمین نشست «هیأت امنای بنیاد جامعه پردازی هدایت» با حضور جمعی از اعضای بنیاد هدایت برگزار شد و در آن به ارائه و بررسی راهکارهایی برای حل کلان مسئله های مساجد کشور پرداخته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، پنجمین نشست هیأت امنای بنیاد جامعه پردازی هدایت با حضور آیت الله ابوالحسن مهدوی اصفهانی، حجج اسلام والمسلمین محمدرضا عابدینی، حمید مشهدی آقایی، محمدجواد نظافت، سیدابراهیم حسینی اراکی، محمدرضا برادران، محمد قمی، سیدناصر میرمحمدیان برگزار شد.

4 کلان مسئله موجود در مساجد کشور حجت الاسلام میرمحمدیان مدیر عامل بنیاد هدایت در این نشست فقدان راهبری یکپارچه و هوشمند مساجد کشور، کمبود حضور روحانی شایسته در مساجد کشور، کمرنگ شدن ویژگی مردمی بودن و استقلال مساجد و فقدان دسترسی مناسب به مسجد در سراسر ایران را به عنوان چهار کلان مسئله ای که مساجد کشور با آن مواجه هستند مطرح کرد و ضمن ارائه راهکارهایی برای حل این هر یک از این مسائل، حاضران در جلسه نسبت به راه حل های ارائه شده و پیشنهادی بحث و گفت وگو کردند.

وی ایجاد ساختار تنظیم گر و رصد هوشمندانه وضعیت مساجد کشور را به عنوان دو راهکار کلان برای حل فقدان راهبری یکپارچه و هوشمند مطرح کرد و اظهار داشت: یکی از کارهایی که در این زمینه بنیاد هدایت انجام داده است، برگزاری مهرواره ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانیون شاغل و بازنشسته برای رفع کمبود امام جماعت مساجد به کارگرفته می شوند

روحانیون شاغل و بازنشسته برای رفع کمبود امام جماعت مساجد به کارگرفته می شوند