مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 19:102023-11-12حوادث

کلاهبرداری 135 میلیارد تومانی با سوییفت جعلی


معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری فردی که با سوییفت جعلی اقدام به کلاهبرداری 135 میلیارد تومانی کرده بود، خبر داد.

- معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری فردی که با سوییفت جعلی اقدام به کلاهبرداری 135 میلیارد تومانی کرده بود، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ جهانگیر تقی پور درباره جزییات این خبر گفت: درپی وقوع یک فقره کلاهبرداری از فردی در تهران تحت عنوان سوییفت جعلی برای خرید اجناس از خارج کشور، موضوع رسیدگی به پرونده در دستورکار تیمی از کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

همچنین بنابرحساسیت موضوع کارآگاهان وارد عمل شدند و در تحقیقات میدانی خود متوجه شدند که یک مرد جوان با چرب زبانی از شاکی پرونده مبالغی را برای خرید اجناس از خارج کشور دریافت و کلاهبرداری کرده است.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در نخستین گام با اقدامات اطلاعاتی، هویت متهم را ه مشخص شد یک کلاهبردار حرفه ای است، مورد شناسایی قراردهند.

تقی پور ادامه داد: کارآگاهان پس از دریافت این سرنخ مهم، با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده میدانی متوجه شدند که متهم قصد دارد تا دوباره دست به این اقدام مجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری 135 میلیارد تومانی با سوییفت جعلی

کلاهبرداری 135 میلیارد تومانی با سوییفت جعلی