مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 12:552023-10-30اجتماعي

وعده اضافه شدن 1500 دستگاه به ناوگان اتوبوسرانی تا پایان سال


رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از برنامه این سازمان برای اضافه کردن 1500 دستگاه ون، مینی بوس و اتوبوس به ناوگان حمل ونقل عمومی تا پایان سال خبر داد.

- رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از برنامه این سازمان برای اضافه کردن 1500 دستگاه ون، مینی بوس و اتوبوس به ناوگان حمل ونقل عمومی تا پایان سال خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چندی پیش و در آستانه اربعین حسینی که شمار زیادی از زائران ایرانی را راهی عراق می کند، احمدرضا عامری - رییس اتحادیه شرکت های تعاونی مسافربری - درباره علت کمبود بلیت اتوبوس گفت که کل ناوگان اتوبوسرانی فعال بین شهری در ایران، در حال حاضر 6500 اتوبوس است؛ در حالی که این عدد دو سال پیش حدود 15 هزار و 500 دستگاه اتوبوس سالانه بوده است.

البته کاهش ناوگان اتوبوس برای حمل ونقل عمومی، همین طور هم مشهود است؛ به طوری که مسافری که قصد سفر دارد برای خرید بلیت اتوبوس گاهی با ناکامی مواجه شده و نمی تواند به مقصد مورد نظر خود بلیت تهیه کند.

بیشتر بخوانید حالا رییس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای می گوید که این سازمان در برنامه خود، اضافه کردن 1500 دستگاه به ناوگان حمل ونقل عمومی را قرار داده است.

1500 دستگاه ون، مینی بوس و اتوبوس به ناوگان حمل ونقل عمومی افزوده می شود به گزارش سایت قطره و به نقل ازوزارت راه و شهرسازی، داریوش امانی -معاون وزیر ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده اضافه شدن 1500 دستگاه به ناوگان اتوبوسرانی تا پایان سال

وعده اضافه شدن 1500 دستگاه به ناوگان اتوبوسرانی تا پایان سال