مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 14:402023-11-09اجتماعي

رتبه نخست کشوری اوقاف گیلان در اخذ سند مالکیت


مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: اوقاف گیلان با اخذ 1365 سند مالکیت رقبات موقوفه، رتبه نخست کشور را بین استان های طیف ب کسب کرد.

- ایسنا/گیلان مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: اوقاف گیلان با اخذ 1365 سند مالکیت رقبات موقوفه، رتبه نخست کشور را بین استان های طیف "ب" کسب کرد.

حجت الاسلام اسماعیل تدینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان امروز، 18 آبان ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون برای 1365 رقبه از موقوفات گیلان سند مالکیت صادر شده است.

وی با بیان اینکه مساحت رقباتی که برای آنها سند مالکیت صادر شده است 1407 هکتار است، افزود: اسناد مالکیت صادر شده برای رقبات موقوفه در گیلان باعث شد اداره اوقاف و امور خیریه استان، رتبه نخست کشوری را بین استان های طیف ب کسب کند.

تدینی با بیان اینکه با تلاش های انجام شده در سال های اخیر 13 هزار و 194 فقره از رقبات موقوفات دارای سند مالکیت هستند، گفت: در یک سال گذشته با شروع حرکت همسو و مشارکت دو دستگاه در جهت دست یابی به اهداف مشترک سازمانی مطابق با تفاهم نامه امضا شده در سطح کشور با سازمان ثبت اسناد و املاک و تسری مفاد این تفاهم نامه به استان ها، جلسات منظم کارگروه مشترک بین ادارات اوقاف و ثبت اسناد برگزار و امروز شاهد روند رو به رشد و چشمگیر تثبیت موقوفه های دارای متصرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه نخست کشوری اوقاف گیلان در اخذ سند مالکیت

رتبه نخست کشوری اوقاف گیلان در اخذ سند مالکیت