مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 10:402023-11-20سياسي

برگزاری اجتماع و نمایش اقتدار بسیجیان در رفسنجان با شعار بسیج امید ملت ایران


جانشین فرمانده سپاه رفسنجان با بیان اینکه هفته بسیج امسال از امروز با شعار بسیج امید ملت ایران آغاز می شود، به تشریح برنامه های این هفته در سطح شهرستان رفسنجان پرداخت.

- برگزاری اجتماع و نمایش اقتدار بسیجیان در رفسنجان با شعار "بسیج امید ملت ایران" ایسنا/کرمان جانشین فرمانده سپاه رفسنجان با بیان اینکه هفته بسیج امسال از امروز با شعار "بسیج امید ملت ایران" آغاز می شود، به تشریح برنامه های این هفته در سطح شهرستان رفسنجان پرداخت.

سرهنگ محسن جمال زاده امروز 29 آبان ماه با اشاره به روزشمار هفته بسیج اظهار کرد: اولین روز از این هفته با شعار جهاد، خدمت، سازندگی نام گذاری شده و همایش جهادگران فاطمی از جمله برنامه های تدارک دیده شده در این روز است.

وی شعار دومین روز از هفته بسیج را پیشرفت، عزت، افتخار بیان کرد و ادامه داد: اجتماع و نمایش اقتدار بسیجیان شهرستان رفسنجان با این شعار برگزار و نمایشگاه تولیدات فرهنگی، هنری و اقتصاد مقاومتی بسیجیان به مدت شش روز در محل مصلی برپا می شود.

جانشین فرمانده سپاه رفسنجان ولایت مداری، انقلابی و تمدن ساز را شعار سومین روز و مقاومت، ایثار، شهادت را شعار چهارمین روز از هفته بسیج عنوان کرد و گفت: اجتماع دختران حاج قاسم و میقات حلقه های صالحین در این روز در محل مصلای امام خامنه ای(مدظل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اجتماع و نمایش اقتدار بسیجیان در رفسنجان با شعار بسیج امید ملت ایران

برگزاری اجتماع و نمایش اقتدار بسیجیان در رفسنجان با شعار بسیج امید ملت ایران