مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 11:152023-11-13اجتماعي

توضیحات وزیر آموزش و پرورش درباره جداسازی جنسیتی کتاب های درسی دانش آموزان


نیازهای اجتماعی دختران و پسران با یکدیگر فرق دارد و کتاب های دینی و تربیتی در مواردی با یکدیگر متفاوت است؛ همچنین نیازهای مدارس دخترانه و پسرانه متفاوت است اما برخی افراد عادت دارند که غلط شماری کنند.

- وزیر آموزش و پرورش گفت: نیازهای اجتماعی دختران و پسران با یکدیگر فرق دارد و کتاب های دینی و تربیتی در مواردی با یکدیگر متفاوت است؛ همچنین نیازهای مدارس دخترانه و پسرانه متفاوت است اما برخی افراد عادت دارند که غلط شماری کنند.

وزیر آموزش و پرورش درباره تألیف کتاب های درسی متناسب با جنسیت دختران و پسران گفت: نیازهای اجتماعی دختران و پسران با یکدیگر فرق دارد و کتاب های دینی و تربیتی در مواردی با یکدیگر متفاوت است؛ همچنین نیازهای مدارس دخترانه و پسرانه نیز متفاوت است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، رضا مراد صحرایی؛ وزیر آموزش و پرورش امروز درباره تدوین کتاب های درسی متفاوت، متناسب با جنسیت دختران و پسران گفت: این موضوع یک امر کاملاً تعلیم و تربیتی است و ارتباطی به نگرش و مسائلی از این دست ندارد.

  وی افزود: نیازهای اجتماعی دختران و پسران با یکدیگر فرق دارد و کتاب های دینی و تربیتی در مواردی با یکدیگر متفاوت است؛ همچنین نیازهای مدارس دخترانه و پسرانه متفاوت است اما برخی افراد عادت دارند که غلط شماری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات وزیر آموزش و پرورش درباره جداسازی جنسیتی کتاب های درسی دانش آموزان

توضیحات وزیر آموزش و پرورش درباره جداسازی جنسیتی کتاب های درسی دانش آموزان