مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 07:552023-11-08سياسي

فارس پیشتاز پیشگیری و مبارزه با زمین خواری در کشور است


اقدامات دادگستری فارس در پیشگیری و مبارزه با زمین خواری بسیار قاطع، کاربردی و به دور از جوسازی است و نتایج گویای حصول اهداف تعیین شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، رییس کل دادگستری استان فارس در بازدید از معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری فارس ضمن بررسی سامانه های موجود در این معاونت با کارشناسان این حوزه دیدار و فعالیتهای آنان را مورد بررسی قرار داد.

حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی حجم اقدامات صورت گرفته در این معاونت را گسترده و کاربردی ارزیابی کرد دانست و گفت: اعتقاد من این است که پیشگیری از جرم و آسیب های اجتماعی به حدی اهمیت دارد که اگر تمرکز برنامه های کل مجموعه دادگستری متوجه این حوزه باشد بهترین اثرگذاری را در جامعه خواهد داشت.

وی گفت: وقتی مشکل مادر یا همسر یک خانواده و یا یک کودک کار و.

با حمایت و تلاش شما حل می شود تأثیر این اقدام متوجه کل اجتماع می شود.

وی با بیان اینکه عشق شما به کار و فعالیت در حوزه های اجتماعی با هیچ پاداش مادی قابل جبران نیست تأکید کرد:  پاداش اصلی را در زندگیتان از خدا دریافت خواهید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی با اشاره به افتتاح مجتمع قضایی ـ حمایتی شوق زندگی بیان کرد: با توجه به حجم گسترده مراجعین به این مجتمع، باید زبده ترین و عاشق ترین نیروها در این حو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس پیشتاز پیشگیری و مبارزه با زمین خواری در کشور است

فارس پیشتاز پیشگیری و مبارزه با زمین خواری در کشور است