مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 09:352023-10-23سياسي

تولید مستند زندگی شهیده فهیمه سیاری در زنجان کلید خورد


مستند «فهیمه» روایتی از زندگی و فعالیت های «فهیمه سیاری»، اولین شهیده زنجانی، قبل و بعد از دوران پیروزی انقلاب اسلامی است که ساخت آن در حوزه هنری انقلاب اسلامی زنجان کلید خورده است.

- ایسنا/زنجان رییس حوزه هنری استان زنجان گفت: مستند فهیمه روایتی از زندگی و فعالیت های فهیمه سیاری ، اولین شهیده زنجانی، قبل و بعد از دوران پیروزی انقلاب اسلامی است که ساخت آن در حوزه هنری انقلاب اسلامی زنجان کلید خورده است.

امیر نعمتی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تولید مستند فهیمه در زنجان، گفت: این مستند توسط حوزه هنری استان زنجان و مشارکت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان در دست تهیه و تولید است.

وی افزود: قسمت هایی از این مستند، شامل بازسازی به صورت داستانی از فعالیت های تبلیغی و انقلابی شهیده فهیمه سیاری در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی خواهد بود.

این مسئول ادامه داد: بازه زمانی وقایع این فیلم به سال های اول پیروزی انقلاب اسلامی و زمانی که غرب کشور، عرصه تاخت وتاز گروهک های معاند است، می پردازد.

رییس حوزه هنری استان زنجان یادآور شد: این فیلم می کوشد تا گوشه هایی از نقش بی بدیل بانوان و فعالیت های اجتماعی و مدنی آنان را در جامعه به تصویر بکشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید مستند زندگی شهیده فهیمه سیاری در زنجان کلید خورد

تولید مستند زندگی شهیده فهیمه سیاری در زنجان کلید خورد