مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 14:352023-11-18فرهنگي

«یک جشن گربه ای» کودکان را به مهربانی با حیوانات تشویق می کند


کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با تغییر دادن نام کتاب «دم گربه را بکش» به «یک جشن گربه ای»، این مجموعه شعر جذاب و آموزنده را برای چهارمین بار روانه بازار کتاب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با تغییر دادن نام کتاب دم گربه را بکش به یک جشن گربه ای ، این مجموعه شعر جذاب و آموزنده را برای چهارمین بار روانه بازار کتاب کرد.

این کتاب مجموعه ای از سروده های طیبه شامانی است که در سال 1393 با تصویرگری ندا عظیمی و نظارت هنری فرشید مثقالی برای نخستین بار منتشر شد و شمارگان آن در سه چاپ نخست به 20هزار نسخه رسید.

شامانی در این کتاب با نگاهی نو به کودک و بازی ها و جهان ذهنی او، علاوه بر انتقال حس و حال و شیطنت های کودکانه به خواننده، آموزه های تربیتی را به ویژه در حوزه مراقبت از حیوانات و مهربانی با آنها به کودکان منتقل می کند.

سوپ توپ، یوهاها، گربه خان، چای.

وای!، قار زد کلاغ!، دندان شانه، بامزه .

بانمک، نذری، عروسی، عروسک خانم و مو از جمله اشعار این کتاب است که در عین جذابیت، نکات تربیتی و اخلاقی را به شیوه ای غیر مستقیم به کودکان یادآوری می کند.

این کتاب که در سه چاپ نخست خود با عنوان دم گربه را بکش منتشر شد دارای داستانی است برگرفته از یکی از شعرهای مجموعه با عنوان کوچه شیطان که سرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«یک جشن گربه ای» کودکان را به مهربانی با حیوانات تشویق می کند

«یک جشن گربه ای» کودکان را به مهربانی با حیوانات تشویق می کند