مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 18:002023-11-06سياسي

نبردی غیرمتوازن، غیرمنطقی و غیرانسانی برای نسل کشی در فلسطین


جنایت های رژیم صهیونیستی در فلسطین جنگ نیست بلکه نبرد غیرمتوازن، غیرمنطقی و غیر انسانی برای نسل کشی در مقابل یک ملت بی دفاع است.

- ایسنا/خوزستان معاون سیاسی ـ اجتماعی استاندار خوزستان گفت: جنایت های رژیم صهیونیستی در فلسطین جنگ نیست بلکه نبرد غیرمتوازن، غیرمنطقی و غیر انسانی برای نسل کشی در مقابل یک ملت بی دفاع است.

آیین بزرگداشت شهدای خبرنگار جبهه مقاومت امروز، 15 آبان 1402 در سالن همایش های بین المللی گیت بوستان اهواز برگزار شد.

عبدالله افرازه شهاوند، معاون سیاسی ـ اجتماعی استاندار خوزستان در این برنامه گفت: جنایت های رژیم صهیونیستی در فلسطین جنگ نیست بلکه نبرد غیرمتوازن، غیرمنطقی و غیرانسانی برای نسل کشی در مقابل یک ملت بی دفاع از طریق حملات هوایی و موشکی است که ساعت به ساعت دقیقه به دقیقه و ثانیه به ثانیه آن ها را مورد هجمه قرار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان این که به مردم و به ویژه مقاومان و گردان های مقاومت فلسطین هم باید تبریک و هم باید تسلیت گفت، افزود: تبریک به جبهه مقاومت فلسطین از این جهت که اتفاق بزرگی را با کمترین امکانات و تجهیزات رقم زدند و شکست دیگری را در این نبرد برای رژیم اشغالگر صهیونیستی ثبت کردند زیرا برای رژیم صهیونیستی شکست اطلاعاتی، عملیاتی و امنیتی بود چنانکه هیمنه و زره آهنین پوشالی رژیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبردی غیرمتوازن، غیرمنطقی و غیرانسانی برای نسل کشی در فلسطین

نبردی غیرمتوازن، غیرمنطقی و غیرانسانی برای نسل کشی در فلسطین