مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 10:502023-11-04اقتصادي

بهره برداری از 50 طرح آبرسانی روستایی در استان زنجان همزمان با سفر رییس جمهور


مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان زنجان گفت: 50 طرح آبرسانی روستایی با جمعیتی افزون بر 26 هزار نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار بهره مند می شوند.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان زنجان گفت: 50 طرح آبرسانی روستایی با جمعیتی افزون بر 26 هزار نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار بهره مند می شوند.

علیرضا جزءقاسمی، در گفت وگو با ایسنا و با اعلام این خبر، اظهار کرد: برای اجرای این طرح ها اعتباری بالغ بر 600 میلیارد ریال از منابع مختلف از جمله ردیف های اعتباری ملی و استانی اختصاص یافته است.

وی افزود: برای آبرسانی به این 50 روستا 69 کیلومتر عملیات احداث و اصلاح خط انتقال آب اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان زنجان بیان کرد: اصلاح و توسعه 28 کیلومتر شبکه توزیع آب و احداث 16 باب مخزن ذخیره آب با ظرفیت بیش از 3500 مترمکعب نیز از دیگر بخش های این طرح آبرسانی است.

این مسئول یادآور شد: حفر و تجهیز 14 حلقه چاه عمیق و نیمه عمیق، احداث 5 رشته قنات، 2 باب ایستگاه پمپاژ و یک دهنه چشمه نیز از دیگر اقدامات شرکت آب وفاضلاب برای آبرسانی به این 50 روستا بوده است.

جزء قاسمی تاکید کرد: توسعه و ارتقاء خدمات آبرسانی به مناطق روستایی جزء اولویت های کاری شرکت آب وفاضلاب بوده که شرکت آبفای استان زنجان در این زمینه جزو استان های پیشرو محسوب می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 50 طرح آبرسانی روستایی در استان زنجان همزمان با سفر رییس جمهور

بهره برداری از 50 طرح آبرسانی روستایی در استان زنجان همزمان با سفر رییس جمهور