مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 09:202023-10-28اجتماعي

بی توجهی آقای مسئول و رنجی که مردم بوستان می برند+تصاویر


حفاری های ایجاد شده برای اجرای نصب انشعابات و لوله گذاری آب، سرعت کم اجرا، ایجاد ترافیک به ویژه در معابر و سختی تردد و گرد و خاک تنها گوشه ای از مشکلات اجرای نصب انشعابات آب در گوشه و کنار شهر بوستان است.

-  خبرگزاری فارس باشت-فتح الله پوران پور- اجرای پروژه  نصب انشعابات و شبکه گذاری لوله های آب  شهر بوستان مشکلات زیادی برای مردم ایجاد کرده است؛ چند گوشه شهر بوستان را که نگاه کنیم شاهد اجرای پروژه  لوله گذاری آب هستیم، پروژه ای که از نگاه مردم به آرامی و به کندی در دل کوچه و  شهر پیش می رود و تاکنون مشکلات و نارضایتی های زیادی به دنبال داشته است.

حفاری های ایجاد شده برای اجرای نصب انشعابات و لوله گذاری آب، سرعت کم اجرا، ایجاد ترافیک به ویژه در معابر و سختی تردد و گرد و خاک تنها گوشه ای از مشکلات اجرای نصب انشعابات آب در گوشه و کنار شهر بوستان است؛ مشکلاتی که گفته می شود به دلیل منفعت کلی باید آن را بپذیریم با این وجود گلایه مردم  بیشتر به ضعف در نظارت بر می گردد.

به هر حال به نظر می رسد که این حفاری ها و مشکلات تا  کی مهمان کوچه ها  شهر بوستان است و تا اتمام این پروژه مهم و حیاتی که از سال ها پیش ضرورت آن احساس می شد  و در این شرایط انتظار می رود که مسئولان قدری مسئولانه تر بر روند اجرای آن نظارت داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی توجهی آقای مسئول و رنجی که مردم بوستان می برند+تصاویر

بی توجهی آقای مسئول و رنجی که مردم بوستان می برند+تصاویر