مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 15:002023-10-28دانش

آمادگی بنیاد نخبگان برای تعامل علمی با بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو، محمد اکاتی رییس بنیاد نخبگان سیستان و بلوچستان در نشست هم اندیشی با مسئول علمی، فناوری و نوآوری بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان گفت: - رییس بنیاد نخبگان سیستان و بلوچستان گفت: بنیاد نخبگان در بخش دانشجویی برنامه های متفاوتی دارد که در تعامل با حوزه های جهاد علمی بسیج دانشجویی امید داریم به بهترین شکل ممکن انجام پذیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو، محمد اکاتی رییس بنیاد نخبگان سیستان و بلوچستان در نشست هم اندیشی با مسئول علمی، فناوری و نوآوری بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان گفت: رویکرد علمی بسیج دانشجویی قابل تقدیر است.

وی با تاکید بر هم افزایی بین دستگاه های مختلف بیان کرد: ظرفیت های زیادی در نهادهای گوناگون وجود دارد که بهره گیری از آنها می تواند مسیر رسیدن به اهداف را کوتاه تر کند.

اکاتی افزود: بنیاد نخبگان در بخش دانشجویی برنامه های متفاوتی دارد که در تعامل با حوزه های جهاد علمی بسیج دانشجویی امید داریم به بهترین شکل ممکن انجام پذیرد.

رییس بنیاد نخبگان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: ما ظرفیت های نخبگان را در راستای حل مسائل استان به اشتراک گذاشته و در قالب های مختلف همچون رویدادها به نمایش می گذاریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی بنیاد نخبگان برای تعامل علمی با بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان

آمادگی بنیاد نخبگان برای تعامل علمی با بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان