مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 18:402023-10-31اقتصادي

چراغ 15 هزار خانه روستایی درگلستان روشن شد


مدیرعامل شرکت توزیع برق گلستان گفت: تا قبل از شروع فعالیت دولت سیزدهم 283 هزار و 240 مشترک خانگی برق روستایی در گلستان وجود داشت که این عدد در حال حاضر با رشد 5.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، سید احمد موسوی عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: تا قبل از شروع فعالیت دولت سیزدهم 283 هزار و 240 مشترک خانگی برق روستایی در استان وجود داشت که این عدد در حال حاضر با رشد 5.

2 درصدی به 297 هزار و 984 مشترک رسیده است.

به گفته وی در سایه اقدامات و تلاش های انجام شده از سال 1400 تاکنون همه روستاهای کددار استان در گستره این استان از روشنایی دائمی برق برخوردارند.

وی گفت که بخش عمده فعالیت شرکت توزیع برق گلستان در دو سال گذشته افزایش مشترکان خانگی، طول شبکه فشار ضعیف و متوسط، تعداد ترانس های برق، اصلاح و به سازی شبکه توزیع (جایگزین کردن کابل های خودنگهدار به جای سیم) و نصب چراغ روشنایی با هدف ساماندهی و توسعه دسترسی بهتر شهروندان و روستاییان به انرژی برق بود.

موسوی بیان کرد: همه هزار و 36 روستای گلستان به شبکه برق دسترسی داشته و از نعمت روشنایی برخوردار هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت: ایجاد 373 کیلومتر شبکه فشار ضعیف و متوسط در روستاها با وجود اقدامات انجام شده از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا سال 1400، طول شبکه برق فشار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چراغ 15 هزار خانه روستایی درگلستان روشن شد

چراغ 15 هزار خانه روستایی درگلستان روشن شد