موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - تعطيلي شنبه - كميسيون اجتماعي - كميسيون اجتماعي مجلس - مجلس شوراي اسلامي - بازنشستگان كشوري - شهاب باران - خط دفاعي تيم ملي - هفته درختكاري - انصراف مديرعامل داماش - دفاع از سرحدات - وسايل گرمايشي منازل - رنگين كمان آتش - پليس اطفال و نوجوانان - ليگ كرواسي - خالد بن سلمان بن عبدالعزيز - انگشت نگاري - عوارض الكترونيكي - جلسه كميته انضباطي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 09:152023-11-05حوادث

تیراندازی و گروگان گیری در فرودگاه «هامبورگ» آلمان


ساعاتی پس از آنکه گزارش شد یک مرد مسلح با خودرو از یک «گیت» فرودگاه در هامبورگِ آلمان گریخته، پلیس هامبورگ اعلام کرد در حال رسیدگی به حادثه احتمالی گروگان گیری در این فرودگاه است.

- ساعاتی پس از آنکه گزارش شد یک مرد مسلح با خودرو از یک گیت فرودگاه در هامبورگِ آلمان گریخته، پلیس هامبورگ اعلام کرد که در حال رسیدگی به حادثه احتمالی گروگان گیری در این فرودگاه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از بی بی سی، پلیس در بیانیه ای گفت: حداقل دو نفر از جمله یک کودک در این خودرو هستند.

عصر روز گذشته (شنبه) بعد از آن که یک خودروی شخصی به داخل محل پارک شدن هواپیماها وارد شد، نیروهای ویژه در فرودگاه مستقر شدند.

گزارش می شود که همسر مظنون مدعی کودک رباییِ احتمالی شده است.

در همین حال، رسانه‎ های آلمانی گزارش می دهند که دو تیر هوایی نیز شلیک شده است.

بر اساس آخرین گزارش ها، کلیه پروازهای خروجی و ورودی در فرودگاه این شهر شمالی آلمان معلق شده است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیراندازی و گروگان گیری در فرودگاه «هامبورگ» آلمان

تیراندازی و گروگان گیری در فرودگاه «هامبورگ» آلمان