مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 14:552023-11-09حوادث

اطفای حریق مغازه لوازم خانگی بعد از 6 ساعت


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان از اطفای حریق مغازه لوازم خانگی بعد از 6 ساعت تلاش خبر داد و گفت: این عملیات با نهایت دقت انجام شد تا به لوازم موجود در انبار و مغازه های اطراف آسیب وارد نشود.

- مجید امیر فضلی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان به وقوع آتش سوزی در مغازه لوازم خانگی در شب گذشته اشاره و اظهار کرد: این حریق سنگین بود که به صورت حرفه ای اطفا شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان با بیان اینکه اطفای حریق لوازم خانگی نیاز به پلن عملیاتی خاص خود برای پیشگیری از آسیب بیشتر دارد، افزود: این مهم در عملیات شب گذشته و بامداد امروز انجام شد که در نهایت کمترین آسیب به این لوازم وارد شود.

وی مدت زمان صرف شده برای اطفای حریق مغازه لوازم خانگی را حدود 6 ساعت اعلام و تصریح کرد: این حریق در طبقه فوقانی روی داده بود، ولی در عملیات اطفا جلوی آسیب به انبار و مغازه پایینی گرفته شد.

امیرفضلی با بیان اینکه دلیل وقوع حریق در دست بررسی است، ادامه داد: نوع عملیات به کار گرفته شده در این اطفای حریق، مانع سرایت حریق به همسایه ها است، ضمن اینکه کمترین آسیب به لوازم خانگی موجود در مکان رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطفای حریق مغازه لوازم خانگی بعد از 6 ساعت

اطفای حریق مغازه لوازم خانگی بعد از 6 ساعت