مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 14:252023-11-21سياسي

مانور محدود طرح اضطراری فرودگاه مشهد برگزار شد


مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی گفت: مانور محدود طرح اضطراری فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد با موفقیت کامل برگزار شد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی گفت: مانور محدود طرح اضطراری فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد با موفقیت کامل برگزار شد.

محمود امانی بنی پس از برگزاری مانور محدود طرح اضطراری فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد، اظهار کرد: تمرین محدود طرح اضطراری با رویکرد حفظ و ارتقاء سطح آمادگی ارگان های امدادی و امنیتی مستقر در فرودگاه مشهد در شرایط اضطراری امروز با موفقیت کامل انجام شد.

وی نوع حالت اضطراری و حادثه فرضی را خروج از باند پروازی پس از فرود عنوان کرد و افزود: یکی از روش های مدیریت بحران و جلوگیری از خسارات احتمالی و یا کاهش آن ها، تمرین های طرح اضطراری (دورمیزی، محدود و یا کامل) است؛ در واقع از این طریق وظایف ارگان ها و سازمان های مختلف، تمرین و ارزیابی شده و نواقص و مشکلات موجود شناسایی و برطرف می شود.

امانی بنی شناسایی بهتر ابعاد حوادث و سوانح های احتمالی، ارزیابی برنامه ها و شیوه های برخورد در وضعیت اضطراری مشخص شده، ارزیابی تجهیزات و امکانات موجود و شناسایی تجهیزات مورد نیاز برای مقابله با وضعیت اضطراری را از جمله اهداف این مانور برشمرد و خاطرنشان کرد: ارزیابی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور محدود طرح اضطراری فرودگاه مشهد برگزار شد

مانور محدود طرح اضطراری فرودگاه مشهد برگزار شد